Tuesday, January 25, 2011

kursus perkasa dua, hari pertama

isnin, 25 januari 2011

kursus hari ini dimulakan dengan,
berkumpul di kompleks sukan kelana jaya jam 8 pagi,






tapi bergerak jam 9 pagi,


singgah sebentar di r&r seremban (s) untuk breakfast,


sampai rompin beach resort jam 3.30 petang,
melepak kejap,
swimming seround,
masuk dewan lewat setengah jam sebab bujet kelas start pukul 6 dan memulakan aktiviti kursus,


ice breaking dan mengenal kategori diri,
lukis gambar swimming pool idaman,
rupanya hasil lukisan boleh dianalisis dan



aku kategori driven rupanya,
ye ke? ala2 bossy katanya....
hahahaha....

aku masuk group no 2, nama group kami sukahati, sempena nama jenama air botol yang kitorang dibekalkan,
korang tengok group kami rembat satu bekas gula-gula,
hahaha......


group kitorang asyik gelak je,
gelak pasal apa aku pun tak tau.....
aku sampai tahap,
kena carik pasangan untuk aktiviti yang last sekali aku punya partner adalah speaker stand,
punyalah sengal,

kalau rajin aku sambung esok...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Kolam Air,Kuala Rompin,Malaysia

No comments: