Sunday, March 27, 2011

LG Optimus One

aku ada beli handphone bulan lepas, lebih tepat 6 februari lalu,

harga beli dalam RM899,

jenama LG,

model Optimus One,

guna android 2.2 froyo,

smartphone antara yang termurah dipasaran,

ini ada reviewnya, sila klik disini,

asalnya aku beli sebab aku ada line digi smartplan,

kononnya nak jadikan hp ni sbg wifi hotspot dan aku boleh surf guna macbook air,

tapi akhirnya aku terminate line digi sebab rasa cam bazir pulok,

jadi aku nak jual hp ni,




silalah letak harga kalau berminat. hantar offer anda melalui email pada enmizi@gmail.com

cod sahaja ok? pos mengepos tidak akan dilayan....

ps: leceh sebenarnya pakai 2 hp ni. susah nak bawak ke hulu hilir

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Sri Gambut,Klang,Malaysia

No comments: